جدیدترین نسخه MPLAB

5130 بازدید

شرکت میکروچیپ Microchip یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید ادوات الکترونیکی نظیر میکرو کنترلر (PICmicro, dsPIC / PIC24, PIC32)، حافظه  EEPROM سریال ، حافظه SRAM سریال، دستگاه های KEELOQ، قطعات آنالوگ مورد استفاده جهت کنترل و نظارت بر توان و شارژ باطری ، آیسی های شبکه و تبدیل پروتکل های شبکه ای به یکدیگر و… می باشد.

MPLAB® XC نام مجموعه نرم افزاری شرکت میکرو چیپ برای برنامه نویسی میکروکنترلرهای PIC میباشد. این نرم افزار در دو گروه اصلی کامپایلر ( که خود دارای 4 زیر  مجموعه است) و رابط کاربری (IDE) ارائه شده است، کاربران میتوانند با توجه به میکروکنترلرهای مورد استفاده و زبان برنامه نویسی دلخواه خود، یکی از کامپایلرهای زیر را دانلود کرده و استفاده کنند.

در این مجموعه رابط کاربری یا IDE، محیطی است که کاربر برنامه خود را در آن وارد میکند، با فشرده شدن کلید MAKE در نرم افزار، برنامه نوشته شده از محیط IDE به کامپایلر ارسال شده و توسط آن به زبان ماشین ترجمه میشود. در واقع کامپایلر مبدل زبان C به کد مورد نیاز برای برنامه ریزی میکروکنترلر است.

MPLABX

MPLAB® X Integrated Development Environment (IDE)
کامپایلرهای MPLAB فاقد محیط کاربری هستند و شرکت میکروچیپ برای نوشتن برنامه و ایجاد واسط  کاربری، نرم افزاری به نام MPLAB® X IDE را ارائه نموده است. در  MPLAB® X IDE میتوانید از یکی از کامپایلرهای بالا جهت تبدیل برنامه نوشته شده به کد هگز استفاده کنید.

درفروشگاه سایت، جدیدترین نسخه MPLABX و حتی نسخه های پیشین این نرم افزار موجود است (2.35 و 3.3). همچنین تمام نسخه های کامپایلر نیز موجود می باشد: 1.34 تا 1.37

تمام نرم افزارها تست شده و با گارانتی ارائه می گردد.

جهت تهیه و اطلاعات بیشتر از طریق info@engpedia.ir اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند

نشانی ایمیل منتشر نخواهد شد

نویسنده : آدرس سایت : ایمیل :
کد روبرو را وارد نمایید
captcha


0

شبکه های اجتماعی

دانشنامه تخصصی مهندسی ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0 0

همکاران ما

گروه مپنا
گروه مپنا
دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
سایپا
سایپا
ایران خودرو
ایران خودرو
شرکت ملی نفت ایران
شرکت ملی نفت ایران
ذوب‌آهن اصفهان
ذوب‌آهن اصفهان
فولاد خوزستان
فولاد خوزستان
درخواست نرم افزار
در صورتی که نیاز به نرم افزار خاصی دارید، با ما تماس بگیرید.
    همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما خواهند بود.